Відпустка директора: хто підписує наказ

11300
Із приходом активної пори відпусток з’являється чимало запитань про їх оформлення. З’ясуємо нині, хто має підписати наказ про відпустку директора та чи можна одним наказом і відпуску оформити, і виконання обов’язків директора тимчасово покласти на його заступника.

Зазвичай, директор сам підписує накази стосовно себе, — роз’яснює Ірина ЖИТКОВА, головний редактор MCFR: Кадри, при цьому повноваження видавати накази закріплюються за директором статутом чи положенням про підприємство. Тому директор має право підписувати накази щодо всіх працівників, зокрема і щодо самого себе.

Підставами для видання наказу можуть бути, скажімо, графік відпусток і лист-погодження організації-засновника.

Ураховуємо строки зберігання наказу про відпустку директора

Зауважимо, що наказ про надання щорічної відпустки директору та наказ про покладання обов’язків на його заступника мають різні строки зберігання. А саме:

  • наказ про надання щорічної відпустки — кадровий наказ тимчасового строку зберігання (5 років);
  • наказ про покладання виконання обов’язків директора на іншого працівника — кадровий наказ тривалого строку зберігання (10 років).

Тому ці накази ватро оформлювати окремо.

Обумовлюємо тимчасове виконання обов’язків на час відпустки директора

Якщо установчими документами не обумовлено порядку призначення виконуючого обов’язки за посадою тимчасово відсутнього директора, відповідне рішення директор приймає особисто.

Утім, покласти тимчасове виконання своїх обов’язків на іншого працівника(заступника, керівника структурного підрозділу тощо) директор може за таких умов:

  •  виконання обов’язків директора у разі його тимчасової відсутності передбачено посадовою інструкцією працівника;
  •  працівник надав згоду на тимчасове виконання обов’язків директора.

Передбачаємо обмеження стосовно виконання повноважень

Установчими документами підприємства (статутом, положенням) можуть установлюватися обмеження для працівника, який тимчасово виконує обов’язки директора. Інформацію про такі обмеження слід зазначити у тексті наказу про покладання обов’язків та делегування повноважень — із посиланням на відповідний пункт статуту (положення).

Якщо таких обмежень статутом (положенням) не визначено, працівник, на якого покладені обов’язки директора, наділяється всіма його повноваженнями.

Наказ про делегування повноважень (як і решта розпорядчих документів, право видання яких надано керівникові) має містити відмітку про ознайомлення працівника з рішенням директора.



Підписка на найактуальніші статті

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх кадрових подій!

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією


Розсилка





© Кадровик-01, 2017. Усі права захищено
Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту

Свідоцтво про державну реєстрацію
КВ 18746-7546 ПР від 02.03.2012


  • Ми в соцмережах
Упс! Файл доступний лише для зареєстрованих користувачів!

Витратіть на реєстрацію лише 57 секунд і отримайте доступ до:

форм та зразків для скачування
✓ актуальних статей від редакції журналу «Кадровик-01»
✓ докладних відповідей на складні робочі ситуації
✓ найсвіжіших новин для фахівців кадрової справи
довідників, вкрай необхідних для щоденної роботи та інших корисних матеріалів



У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І отримати доступ на сайт
Знадобиться лише хвилина!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль