text
Кадровик01

Оформлення та зберігання резолюцій

  • 6 липня 2016
  • 6649

Первинно опрацьований та зареєстрований документ надсилають на розгляд керівнику організації, який у резолюції зазначає результат свого розгляду. Правильно обраний виконавець, чіткість та конкретика резолюції позитивно вплинуть на якість та своєчасність виконання поставленого завдання

Резолюція — напис посадової особи на службовому документі, який містить прийняте рішення щодо виконання документа.

Зазвичай резолюція ставиться безпосередньо на документі, нижче реквізиту «Адресат», паралельно до основного тексту (а не під кутом). Проте, якщо на основному документі немає вільного місця, резолюцію можна складати на окремому аркуші або спеціальному бланку для резолюції.

Зразок резолюції

Оформлення та зберігання резолюцій

Резолюція складається з таких основних елементів:

  • прізвище (прізвища) виконавця у давальному відмінку та ініціали;
  • зміст доручення;
  • строк виконання;
  • особистий підпис керівника;
  • дата складання резолюції.

Умовно можна виділити два типи резолюцій:

  • резолюція-­підтвердження — складають, якщо документ не потребує дій з боку працівників;
  • резолюція­-розгляд — складають, якщо документ потребує вжиття заходів або передаватиметься працівникам на розгляд.

Як і більшість розпорядчих документів, резолюція має бути чіткою, лаконічно та конкретною. Важливо, щоб резолюція мала адресата. Керівник може самостійно прийняти остаточне рішення або вказати працівника, який прийме остаточне рішення.

Якщо резолюція стосується стандартних ситуацій і типових строків виконання, складати її можна за спрощеною формою, вказуючи лише виконавця, підпис та дату.

У випадку, якщо в резолюції вказано декілька виконавців, то відповідальною за виконання документа й організацію роботи інших співвиконавців є особа, зазначена першою.

Як зберігати резолюції

Резолюції на бланках необхідно зберігати разом із основним документом, прикріплюючи резолюцію поверх цього документа.

Прикріплювати бланки резолюції до справ варто за допомогою канцелярських скріпок. Оскільки під час експертизи цінності документів у діловодстві металеві скріплення вилучаються, а це може пошкодити матеріальну основу документа.

Водночас резолюції на бланках та документи тимчасового строку зберігання можна скріплювати канцелярськими скобами.

Підписка на найактуальніші статті

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх кадрових подій!

Освітні заходи
Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Найвигідніша пропозиція
Скористайтеся найвигіднішими пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Знову це надокучливе спливаюче вікно!

Дратує? А Ви зареєструйтеся і спробуйте ще раз!

Витратіть на РЕЄСТРАЦІЮ лише 57 секунд і СКАЧУЙТЕ шпаргалки кадровика, форми, зразки та бланки кадрових документів без обмежень.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
і скачаю все