Положення про службові відрядження працівників

7 лютого 2017
38485
Середній бал: 5 із 5

Із набранням чинності ПКУ для підприємств недержавної форми власності немає чітких вимог щодо організації та оформлення службових відряджень. Тому підприємства мають самостійно регулювати такі питання.

Для цього має бути створений відповідний документ — Положення про службові відрядження працівників.

Зазвичай складає таке положення відділ кадрів. Проте пункти, що стосуються фінансування відрядження, має погоджувати бухгалтерія підприємства. Затверджує положення про відрядження керівник підприємства відповідним наказом.

У Положенні про відрядження варто обумовити, зокрема такі питання, як:

  • порядок направлення у відрядження;
  • виплата коштів на відрядження;
  • звітування про відрядження;
  • гарантії та компенсації під час службових відряджень.

До вашої уваги зразок Положення про службове відрядження працівників на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю (скачати).

Положення про службові відрядження працівників

Положення про відрядження

Положення про відрядження


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"
logo