Типова форма заяви працівника

26 липня 2017
9386
Середній бал: 5 із 5

Заява — це письмове офіційне повідомлення і/або прохання, що подають на ім’я посадової особи, як правило, керівника підприємства (Збірник уніфікованих форм організаційно-розпорядчих документів).

Заяви належать до організаційних документів.

Оформлення реквізитів організаційно-розпорядчої документації та порядок їх розташування мають відповідати Національному стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003» (далі — ДСТУ 4163-2003), затвердженому наказом Держспоживполітики від 07.04.2003 № 55 (п. 11. гл. 1 розд. II Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях , затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5; далі — Правила № 1000/5).

Заяву оформлюють на стандартному аркуші паперу формату А4 або на бланку з трафаретним текстом. Такий бланк міститиме надруковану постійну інформацію і певне місце для фіксування змінної інформації.

Відповідно до пункту 7.1 ДСТУ 4163-2003 документи виготовляють за допомогою комп’ютерної техніки. При цьому, окремі внутрішні документи, зокрема заяви, дозволено оформлювати рукописним способом.

Увага!

Оформлення заяв власноруч є лише дозволеним винятком із загального правила, за яким документи оформлюють з використанням комп’ютерних технологій.

Пропонуємо вашій увазі уніфіковану форму заяви працівника (скачати шаблон)

Типова форма заяви працівника


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"
logo