Унесення змін до наказу можуть спричинити різні обставини. Розгляньмо, які саме та як правильно оформити наказ про внесення змін до наказу.
Необхідність внесення змін до наказів можуть спричинити такі обставини:
- прийнято нові Закони України або інші нормативно-правові акти;
- внесено зміни до Законів України або інших нормативно-правових актів;
- змінено внутрішні (корпоративні) нормативні документи;
- змінено структуру підприємства, установи, організації;
- проведено кадрові зміни — прийнято на роботу (звільнено з роботи) працівників, змінено назви посад, функціональні обов’язки, повноваження тощо;
- частина завдань у наказах втратила актуальність, потребує уточнення, усунення невідповідностей чи виправлення помилок;
- змінено строки виконання завдань, призначено нових виконавців;
- орган вищого рівня прийняв рішення скасувати наказ (або його окремі пункти).
Читайте також: Скільки разів можна вносити зміни до наказу з основної діяльності
Якщо в документі потрібно замінити окремі слова чи цифрові дані, видають наказ про внесення змін, положення якого формулюють за таким зразком.
Доцільніше викладати в новій редакції речення, підпункти, пункти, підрозділи, розділи, ніж виконувати численну заміну слів, речень, абзаців. Для цього в наказі про внесення змін можна скористатися, наприклад, таким формулюванням.
Консультації до теми:
- Складаємо зведений наказ замість декількох індивідуальних
- Візування наказів і заяв
- Журнал реєстрації наказів з кадрових питань
Як засвідчити багатосторінковий документ
Якщо необхідно замінити не лише окремі слова, а й їх граматичні форми (відмінки, число тощо), у наказі про внесення змін обов’язково роблять ремарку про зміну граматичних форм.
Зразок оформлення наказу про внесення змін до наказів з кадрових питань
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"