Скачайте зразок Графіка відпусток 2019 ⇓

Кадровик01

Накази з основної діяльності

  • 19 травня 2016
  • 5236

Традиційно накази з основної діяльності готує та формує у справи служба діловодства або бухгалтерська служба. Накази з основної діяльності включаються до номенклатур справ цих підрозділів та зберігаються в них.

Проекти деяких наказів організаційного характеру (наприклад, про організацію підвищення кваліфікації працівників, затвердження положення про оплату праці, про організацію роботи з підготовки проекту колективного договору) можуть готуватися кадровою службою. Оригінали таких наказів зберігатимуться у справі з наказами з основної діяльності у службі діловодства (в бухгалтерії), а служба кадрів отримуватиме та зберігатиме копії наказів у справі, передбаченій номенклатурою справ кадрової служби.

Накази з основної діяльностіЧитайте також: Робота з наказами після 01.01.2013

Накази з основної діяльності видаються з таки питань:

  • утворення, реорганізація, удосконалення структури, ліквідація, перейменування, зміна діяльності підприємства або його структурних підрозділів, постійно діючих та тимчасових колегіальних органів і комісій (наприклад, про створення ліквідаційної комісії; про зміни у складі дирекції; про делегування представників адміністрації до комісії із соціального страхування);
  • організація розпорядчої діяльності, планування, фінансування, ціноутворення, звітність, організація праці, встановлення правил експлуатації основних засобів, виробнича діяльність тощо;
  • зміна графіка роботи підприємства, зміна істотних умов праці на підприємстві в цілому або для окремих категорій працівників у зв’язку зі змінами в організації виробництва і праці;
  • оформлення результатів роботи колегіальних органів, комісій; затвердження локальних нормативних актів підприємства (положення, порядки, інструкції тощо), введення їх в дію, внесення змін до них (наприклад, наказ про затвердження та введення в дію інструкції з кадрового діловодства у ТОВ «Райдуга»; наказ про затвердження Положення про порядок обробки та захисту персональних даних);
  • розподіл функцій між працівниками (наприклад, наказ про перерозподіл обов’язків між керівництвом підприємства);
  • делегування повноважень (наприклад, наказ про делегування права підпису наказів про короткострокові відрядження по Україні першому заступнику директора);
  • призначення відповідальних (наприклад, наказ про призначення відповідального за організацію роботи із захисту персональних даних на підприємстві);
  • скасування попередніх наказів з основної діяльності у зв’язку із завершенням строку їх дії, звільненням або переведенням на іншу посаду відповідальних працівників тощо;
  • інші питання, що потребують правового оформлення.

Накази з основної діяльностіВам стане у пригоді: Журнал реєстрації наказів з кадрових питань

Строк зберігання наказів з основної діяльності:

  • постійно — на підприємствах, в організаціях, в діяльності яких утворюються документи Національного архівного фонду (НАФ);
  • до ліквідації організації — на підприємствах, в організаціях, в діяльності яких не утворюються документи НАФ.

Журнал реєстрації наказів з основної діяльності

Усі накази реєструють у окремих реєстраційних формах, залежно від того, до якої групи наказів належить той чи той наказ.

Тобто накази з основної діяльності мають бути зареєстровані з Журналі реєстрації наказів з основної діяльності (скачати шаблон)

Прикріплені файли

Доступно тільки авторизованим користувачам
  • Журнал реєстрації наказів з основної діяльності.pdf
Підписка на найактуальніші статті

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої статті. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх кадрових подій!

Освітні заходи
Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Найвигідніша пропозиція
Скористайтеся найвигіднішими пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз
Ми в соцмережах
Знову це надокучливе спливаюче вікно!

Дратує? А Ви зареєструйтеся і спробуйте ще раз!

Витратіть на РЕЄСТРАЦІЮ лише 57 секунд і СКАЧУЙТЕ шпаргалки кадровика, форми, зразки та бланки кадрових документів без обмежень.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
Я тут вперше
і скачаю все
Зареєструюся

Кадрові звіти 2019

У 2019 році кадровиків очікує підготовка 13-ти звітів. Які саме звіти доведеться подавати та за якими формами складати, — у таблиці кадрових звітів 2019.

 Скачати таблицю