-

Посадова інструкція офіс-адміністратора

7 грудня 2017
5953
Середній бал: 5 із 5

«Секретарських» професій існує чимало: помічник керівника, секретар, ресепшіоніст, референт, організатор діловодства, документознавець тощо. Усі вони мають як спільні, так і відмінні, специфічні функції та знайшли свої ніші в управлінській діяльності підприємства.

Утім, сучасні економічні умови висувають нові вимоги до адміністративних професіоналів. Зокрема, передбачаються ширші компетенції, вищий ступінь універсальності, гнучкості, відповідальності.

Посадова інструкція офіс-адміністратораЧитайте також: Посадова інструкція: як розробити і ввести в дію

Відповідно до вимог часу й запроваджено нову професію «Офіс-адміністратор». Наказом Мінекономрозвитку від 16.08.2012 № 923 затверджено Зміну № 1 до КП (чинна з 01.09.2012), якою передбачено близько ста нових професійних назв робіт, зокрема й офіс-адміністратора.

Професія офіс-адміністратора належить до сфери документаційного та організаційного забезпечення роботи керівника підприємства. Вона вирізняється універсальним характером і знайде широке застосування у різних галузях економіки.

Посадова інструкція офіс-адміністратораЧитайте також: Системний адміністратор: розробляємо профіль посади

За даними досліджень офіс-адміністратори користуватимуться найбільшим попитом на малих підприємствах із гнучкою системою управління. Проте й для інших підприємств професія буде актуальною.

Посадова інструкція офіс-адміністратора

Посадова інструкція офіс-адміністратора
СКАЧАТИ


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"
logo