-

Як секретарю зробити кар’єру в своїй компанії

9 грудня 2019
344
Середній бал: 5 із 5
експерт із планування кар'єри

Ви вже кілька років працюєте помічником і хочете йти далі: у межах професії чи поруч? Ваше підприємство вас цілком улаштовує? Ця стаття підкаже, як можна розвиватися в межах підприємства, де працюєте зараз

Три складники успішної кар’єри:

  1. Чітке розуміння, чого хочете і куди рухатися
  2. Глибоке розуміння того, що відбувається на підприємстві
  3. Безперервне підвищення власної професійної цінності

Подумайте над тим, чого хочете. Чи готові змінити сферу діяльності чи розширити функціонал?

Оберіть напрям розвитку

Якщо хочете розвиватися, подумайте, у якому напрямі:

  • горизонтально — зростати у функціоналі та складності завдань;
  • вертикально — дійти до топової позиції, наприклад заступника директора із загальних питань.

Вертикальний розвиток не так просто запланувати і реалізувати, як горизонтальний. Подумайте, які відділи на підприємстві вам цікаві. Порівняйте функціонал роботи, яку хочете отримати, зі своїми обов’язками — чи багато перетинів. Якщо перетинів немає, підготуйтеся: пропонуйте допомогу, у вільний час беріть участь у проєктах. Так налагодите зв’язки і ліпше зрозумієте функціонал колег. Це стане доброю базою на майбутнє.

Скачайте пам`ятку

СКАЧАТИ

Як секретарю зробити кар’єру в своїй компанії

Будьте обізнаною у справах на підприємстві

Щоб ефективно розв’язувати завдання на вищому рівні та правильно розставляти пріоритети, потрібно глибше розуміти бізнес-процеси. Якщо у вас є система наставництва, скористайтеся. Спілкуйтеся з колегами з інших відділів, обмінюйтеся досвідом.

Займайтеся самоосвітою

Концепція life long learning — навчання впродовж усього життя стосується професії помічника навіть більше, ніж будь-якої іншої. Стежте за технічними новаціями, корисними додатками, методиками підвищення особистої ефективності, змінами в законодавстві


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"
logo