Матеріальне забезпечення переміщених осіб із зони проведення АТО за рахунок коштів ФСС з ТВП
- Уряд затвердив положення про професійний розвиток фахівців у сфері охорони здоров’я
- День кадровика в Україні
- 26 квітня – згадайте про чорнобильців
- Додаткова відпустка за роботу на рідкокристалічному моніторі. Роз’яснює Держпраці
- Чи необхідна ліцензія для передрейсових медоглядів водіїв автотранспортних засобів? Роз’яснює МОЗ
Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності повідомив, що за власний кошт надаватиме матеріальну допомогу переміщеним особами із зони проведення антитерористичної операції, а також нагадав про перелік документів для отримання такої допомоги.
Питання отримання матеріального забезпечення від ФСС з ТВП особами, які перебувають (або перебували) у трудових відносинах із організаціями (або були добровільно застраховані) та офіційно зареєстровані як переміщені особи на підконтрольних Україні територіях, регулюється Порядком, затвердженим постановою правління ФСС з ТВП від 26.12.2014 № 37.
Переміщеним особам, які перебували (перебувають) у трудових відносинах з організаціями чи фізичними особами або були добровільно застраховані, надаються такі види допомог:
- з тимчасової непрацездатності в разі настання страхового випадку до моменту переміщення;
- з вагітності та пологів у разі настання страхового випадку до моменту переміщення, а також протягом 30 тижнів з дати переміщення;
- допомога на поховання (крім поховання пенсіонерів, безробітних та осіб, які померли від нещасного випадку на виробництві) згідно з цим Порядком надається в разі настання страхового випадку до моменту переміщення отримувача допомоги.
Для отримання матеріального забезпечення потрібно звернутися з заявою до робочого органу ФСС з ТВП за місцем реєстрації та надати пакет документів:
- лист непрацездатності;
- паспорт та копії 1-4 та 11-16 сторінок;
- копію довідки про одержання ідентифікаційного номера;
- копію довідки про переміщення на територію підконтрольну Україні;
- довідку з банку про відкриття рахунку для зарахування коштів;
- завірену копію трудової книжки (за наявності). У разі відсутності необхідних документів — довідку з ПФУ;
- довідку про нараховану заробітну плату за 12 місяців, що передують страховому випадку з зазначенням видів виплат та кількістю відпрацьованих днів (часів);
- копію свідоцтва про народження дитини — для отримання допомоги для догляду за хворою дитиною;
- копії посвідчень (за наявності), які надають право на отримання пільги зі страхового стажу.