Матеріальне забезпечення переміщених осіб із зони проведення АТО за рахунок коштів ФСС з ТВП

2 березня 2016 75
Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності повідомив, що за власний кошт надаватиме матеріальну допомогу переміщеним особами із зони проведення антитерористичної операції, а також нагадав про перелік документів для отримання такої допомоги

Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності повідомив, що за власний кошт надаватиме матеріальну допомогу переміщеним особами із зони проведення антитерористичної операції, а також нагадав про перелік документів для отримання такої допомоги.

Питання отримання матеріального забезпечення від ФСС з ТВП особами, які перебувають (або перебували) у трудових відносинах із організаціями (або були добровільно застраховані) та офіційно зареєстровані як переміщені особи на підконтрольних Україні територіях, регулюється Порядком, затвердженим постановою правління ФСС з ТВП від 26.12.2014 № 37.

Переміщеним особам, які перебували (перебувають) у трудових відносинах з організаціями чи фізичними особами або були добровільно застраховані, надаються такі види допомог:

  • з тимчасової непрацездатності в разі настання страхового випадку до моменту переміщення;
  • з вагітності та пологів у разі настання страхового випадку до моменту переміщення, а також протягом 30 тижнів з дати переміщення;
  • допомога на поховання (крім поховання пенсіонерів, безробітних та осіб, які померли від нещасного випадку на виробництві) згідно з цим Порядком надається в разі настання страхового випадку до моменту переміщення отримувача допомоги.

Для отримання матеріального забезпечення потрібно звернутися з заявою до робочого органу ФСС з ТВП за місцем реєстрації та надати пакет документів:

  • лист непрацездатності;
  • паспорт та копії 1-4 та 11-16 сторінок;
  • копію довідки про одержання ідентифікаційного номера;
  • копію довідки про переміщення на територію підконтрольну Україні;
  • довідку з банку про відкриття рахунку для зарахування коштів;
  • завірену копію трудової книжки (за наявності). У разі відсутності необхідних документів — довідку з ПФУ;
  • довідку про нараховану заробітну плату за 12 місяців, що передують страховому випадку з зазначенням видів виплат та кількістю відпрацьованих днів (часів);
  • копію свідоцтва про народження дитини — для отримання допомоги для догляду за хворою дитиною;
  • копії посвідчень (за наявності), які надають право на отримання пільги зі страхового стажу.


Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх кадрових подій!

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найвигіднішими пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Свіжий номер вже на сайті

Довідник секретаря та офіс-менеджера

«Упередження та дієві настанови в роботі секретаря»

Свіжий номер журналу

Серпневий Кадровик-01 вже на сайті

«5 способів оформити відгул на 1 вересня»






© Кадровик-01, 2017. Усі права захищено
Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту

Свідоцтво про державну реєстрацію
КВ 18746-7546 ПР від 02.03.2012


  • Ми в соцмережах
Якщо я скачаю файл без реєстрації, чи стану я Піратом?

Ми б на Вашому місці так не ризикували!

Витратіть на РЕЄСТРАЦІЮ лише 57 секунд і СКАЧУЙТЕ шпаргалки кадровика, форми, зразки та бланки кадрових документів без обмежень.



У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
І продовжуйте скачування!
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль