Human Capital Forum: прибуток бізнесу формується не тільки грошовим, але і безцінним людським капіталом

19 листопада 2013 45
23-24 жовтня у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» відбулася друга міжнародна виставка-форум з управління людськими ресурсами Human Capital Forum 2013. Нові інструменти з розвитку навичок і знань персоналу компаній, тенденції у сфері управління людським капіталом, дискусії на хвилюючі теми, рекомендації та «рецепти» спеціалістів — все це було представлено на Human Capital Forum

Близько 40 експонентів виставки представили свої компанії, 67 експертів, серед яких HR-директори найбільших українських та зарубіжних компаній, власники і топ-менеджери, поділилися своїми знаннями та досвідом на майстер-класах, круглих столах, панельних дискусіях і практичних кейсах.

Відкрив форум мотиваційний блок про можливості пошуку нових ніш на HR-ринку, спікером якого була Наталія Толстая, керуючий партнер російської компанії «Амплуа». Наталія зазначила, що завданням форуму є зібрати існуючі розрізнені деталі на ринку управління персоналом в одне ціле, саме тому внесок та участь кожної людини, кожного учасника галузі HR, неоціненний і дуже важливий.

Основним постулатом виставки-форуму стала думка про те, що основою будь-якого бізнесу є люди. На жаль, зараз доводиться стикатися з проблемою, коли керівництво захоплюється автоматизацією, оптимізацією та іншими технологічними процесами, при цьому роль людського капіталу відходить на другий план.

Human Capital Forum став майданчиком, де учасники розкривали для себе відповіді на найбільш хвилюючі питання — яким чином людський капітал може допомогти своїй компанії в отриманні прибутку, як люди стають основоположним чинником у створенні конкурентної переваги і як повинна винагороджуватись людська праця, спрямована на благо компанії. Відвідувачі форуму дізналися, чи є місце особистісному креативному вкладу в апріорі запропоновані правила трудового розпорядку. На практичних кейсах експерти спільно зі своїми клієнтами розкривали всі тонкощі «людських відносин» всередині компанії, як правильно вибудувати діалог з персоналом, зі своїми підлеглими та співробітниками.

У ході секцій «Новий час — нові інструменти» і «Взаємодія поколінь» було розглянуто проблему конфлікту поколінь, головними складовими якої є абсолютно різні підходи, пріоритети та ставлення до роботи у різних вікових груп. Умовно ці покоління можна позначити Х і Y, де Х - це люди приблизно до 47 років, а діапазон Y-ків — 20-23 роки. Також учасники разом з експертами обговорили питання гендерного сприйняття новизни в роботі, виходячи з якого, чоловіки охочіше сприймають новинки, жінкам же властиво спочатку все спростувати і розкритикувати. Всі ці психологічні особливості важливо враховувати HR-керівнику. Як зазначила Олена Піскун, операційний директор «Лантманнен АКСА», спікер цієї секції, HR — це в першу чергу бізнес-партнер, інтереси якого потрібно враховувати і поважати.

Форум не оминув і питання логістики, але більш в глибокому контексті, ніж просто перевезення. У рамках секції, Ірина Клименченко, директор департаменту HR «Кур'єр» розповіла, що логістика — це не просто стандартне управління матеріальними потоками, а ціла наука. Спеціаліст з логістики повинен вміти поєднувати в собі аналітика, комунікатора, стратега, тактика, білого комірця, вантажника. Він повинен бути як «одинаком», так і командним гравцем, загалом, універсалом.

Під час другого мотиваційного блоку Ваче Давтян, лідер і директор «Промкабель - Електрика», Андрій Длігач, генеральний директор групи компаній «Advanter Group» та Олександр Сергєєв, директор київського заводу з виробництва сувенірної кераміки, розкрили тему впливу власника на політику людського капіталу в компаніях.

У рамках секції «Професії, яких немає» модератор Тимофій Бадіков, засновник музичного інтернет-проекту ITOP.FM, повідав про проблеми сучасних IT-професій, навичкам яких мало де вчать. З проблем, що заважають будувати людський капітал, Тимофій зазначив неправильну адаптацію співробітників усередині компаній. Фактором успіху, на думку спікера, є відсутність страху інвестувати в своїх співробітників.

У другий день форуму один з потоків був повністю присвячений теорії спіральної динаміки, основним спікером якого виступив Валерій Пекар, президент компанії «Євроіндекс», член команди «ВікіСітіНоміка». За словами Валерія, спіральна динаміка — це модель еволюції мислення, лідерства та управління, що стала вельми популярною в останні роки завдяки практичній застосовності і елегантності. У фокусі теорії — зміна систем цінностей і парадигм мислення, кожній з яких відповідають свої картини світу, свої поняття «робота», «сім'я», «успіх» тощо. Основна ідея в додатку до HR-менеджменту проста: люди мислять по-різному, мають різні системи цінностей, тому інструменти управління персоналом повинні бути глибоко персоналізовані, виходячи з цих цінностей.

Новим доповненням в організації Human Capital Forum 2013 стало відео-супровід виставки-форуму коментарями, відгуками та інтерв'ю експертів, фахівців, учасників виставки та відвідувачів, що було здійснено завдяки освітньо-тренінговому порталу ToBe.com.ua.

Після закінчення виставки-форуму, можна сміливо говорити про те, що ринок готовий до такої події і, більше того, вона є необхідною. Свідченням цьому може служити той факт, що навіть через годину по закінченню дводенного форумного марафону, конференц-зали все ще були повні людей, і учасники не хотіли розходитися, все ще продовжуючи розкривати для себе найгостріші питання. Фахівцям і експертам вдалося донести до учасників, що прибуток бізнесу формується не тільки грошовим, але і безцінним людським капіталом.

Організатори Human Capital Forum вдячні учасникам, партнерам, спікерам, експертам, відвідувачам та гостям виставки-форуму. До зустрічі на Human Capital Forum 2014!

 



Підписка на новини

Підпишіться на розсилку, аби не пропустити жодної важливої та цікавої новини. Це БЕЗПЛАТНО. Ми триматимемо вас у курсі всіх кадрових подій!

Освітні заходи

Освітні заходи

Перевірте знання та здобудьте нові

Взяти участь

Інтернет-магазин

Самое выгодное предложение

Скористайтеся найвигіднішими пропозиціями щодо передплати і станьте нашим читачем просто зараз

Живе спілкування з редакцією

Читачі запитують

Накази на підприємстві

Електронна книга для кадровика та секретаря

Читати






© Кадровик-01, 2017. Усі права захищено
Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту

Свідоцтво про державну реєстрацію
КВ 18746-7546 ПР від 02.03.2012


  • Ми в соцмережах
Неее скачууу-єє-тьсяяя!

А Ви зареєструйтеся і спробуйте ще раз!

Витратіть на РЕЄСТРАЦІЮ лише 57 секунд і СКАЧУЙТЕ шпаргалки кадровика, форми, зразки та бланки кадрових документів без обмежень.

У мене є пароль
нагадати
Пароль надіслано на пошту
Ввести
Я тут вперше
і скачаю все
Введіть ел. пошту або логін
Неправильний логін або пароль
Неправильний пароль
Введіть пароль
×
► пенсії підвищуються;

► скасовуються обмеження на виплату пенсій для працюючих пенсіонерів;

► збільшується страховий стаж для пенсійного забезпечення