Пенсійний фонд працює, але закликає громадян уникати візитів до ПФУ і користуватися веб-сервісами Фонду

16 березня 2020
13776
Середній бал: 5 із 5

Пенсійний фонд України інформував, що попри карантин, оголошений з 12.03.2020 по 03.04.2020 графіки прийому громадян в сервісних центрах територіальних управлінь залишаються незмінними

Пенсійний фонд працює, але закликає громадян уникати візитів до ПФУ і користуватися веб-сервісами Фонду

Водночас ПФУ наголосив, що є можливість вирішити більшість питань без особистих візитів. Для цього можна скористатись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України.

Проведіть аудит трудових книжок

Зокрема, через сайт можна:

  • подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;
  • отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
  • перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
  • провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
  • подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
  • подати звернення (пропозицію тощо);
  • активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

Для вирішення індивідуальних питань, ПФУ пропонує телефонувати до Контакт-центру Пенсійного фонду України за номерами:

0-800-503-753

(044) 281-08-70

(044) 281-08-71

За інформацією ПФУ

logo