Міністерство економіки повідомило Профспілки про необхідність довести до відома установ, підприємств та організацій «Рекомендації для підприємств та роботодавців для запобігання поширенню COVID-19».
Як організувати роботу підприємства під час карантину
МОЗ на виконання доручення Прем'єр-міністра України розробило «Рекомендації для підприємств та роботодавців для запобігання поширенню COVID-19».
У рекомендаціях, зокрема, дізнаєтесь про таке:
- як організувати регулярне прибирання приміщень;
- про що слід попередити працівників перед відрядженням;
- як реагувати на спалах інфекційних захворювань.
Роботодавці мають не допустити перебування хворих працівників разом з іншим персоналом та заохочувати осіб з ознаками захворювання залишатися вдома.
Також у Рекомендаціях містяться настанови для працівників з підозрою або COVID-19, які перебувають у самоізоляції.
Отже, роботодавцям слід переглянути політику щодо кадрових ресурсів під час карантину та переконатися, що вона відповідає рекомендаціям у галузі охорони здоров’я, чинному законодавству про працю та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)».
За інформацією Профспілки працівників освіти і науки України