МОЗ запустило безкоштовну “гарячу лінію” по е-лікарняним

22 листопада 2021
2401
Середній бал: 5 із 5

Поздвоніть на "гарячу лінію" 1677 та отримайте детальні відповіді на питання щодо е-лікарняних

МОЗ запустило безкоштовну “гарячу лінію” по е-лікарняним

МОЗ спільно з партнерами з Мінсоцполітики, Мінцифри, Національної служби здоров'я, ПФ та ФСС, за підтримки проекту Світового банку запустили роботу контактного центру. Його працівники надають людям консультації з питань, пов'язаних із запуском е-лікарняних. Отримати необхідні роз’яснення можна за номером "гарячої лінії" 1677.

Як працювати з е-лікарняними

Контактний центр працюватиме щоденно упродовж трьох місяців. Близько 20 операторів надають консультації щоденно з 08 до 22 години, щоб люди могли отримати відповіді на питання у будь-який момент. 

"Щоб адаптовувати зміни швидше та якісніше, нам потрібно налагодити взаємодію з людьми. Тому ми разом з повноцінним стартом реформи запустили "гарячу лінію" і розраховуємо на зворотній зв’язок, щоб покращити сервіс державних цифрових послуг і разом зробити його зручним та зрозумілим для всіх",  – заявила заступниця міністра з питань цифрового розвитку Марія Карчевич. 

Від моменту запуску реформи лікарняних в електронній системі охорони здоров'я лікарі сформували понад 3,9 медичних висновків про тимчасову непрацездатність (МВТН). На їхній підставі в реєстрі ПФ сформовано 2,9 млн е-лікарняних, виплати за якими вже склали понад 1 млрд грн. 

Як працювати з е-лікарняним на порталі ПФУ

"Запуск такого масштабного сервісу ставить перед нами великі виклики і ми хочемо адекватно на них реагувати, аби реформи в медичній сфері проходили безболісно для лікарів та пацієнтів", – відзначила Марія Карчевич.

За матеріалами МОЗ

logo