Роздавати працівникам трудові книжки через воєнний стан чи ні? — роз’яснення експерта MCFR Кадри

2 березня 2022
25742
Середній бал: 5 із 5

Зберігайте трудові книжки працівників і надалі на підприємстві

Роздавати працівникам трудові книжки через воєнний стан чи ні? — роз’яснення експерта MCFR Кадри

Воєнний стан в Україні введено із 24 лютого 2022 року Указом Президента від 24.02.2022 № 64/2022

Жодних особливих умов зберігання трудових книжок працівників правовий режим воєнного стану не визначає. Зберігайте трудові книжки працівників і надалі на підприємстві.

Як зберігати та видавати трудові книжки

Видавайте трудову книжку лише якщо працівник звільняється (п. 3 постанови КМУ від 27.04.1993 № 301). Працівник має поставити підпис про отримання трудової книжки: 

  • в особовій картці (типова форма № П-2, затверджена наказом Держкомстату та Міноборони від 25.12.2009 № 495/656); 
  • у Книзі обліку руху трудових книжок і вкладишів до них. 

Підстава — пункт 7.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту і Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58. 

Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладають на керівника підприємства. Такої думки дотримує і МОЗ у листі від 24.02.2022 № 48/5378/2-22

Олена Петровська 

експерт MCFR Кадри

Любі читачі, з першого дня війни команда MCFR Кадри продовжує надавати професійну підтримку, публікувати роз’яснення про роботу в умовах воєнного стану. У разі, якщо вам потрібна консультація експерта чи детальніша інформаційна підтримка, ви можете

передплатити наш електронний журнал «Кадровик-01» або систему «Expertus: Кадри»

.
logo