Поновлений працівник не з’являється на роботі: як діяти

26 червня 2017
1236
Середній бал: 5 із 5

Запитання

Працівника поновлено на роботі за рішенням суду. Проте після поновлення цей працівник на роботі не з’являвся. Як діяти у такій ситуації?

Відповідь

Працівницю слід поінформувати про поновлення на роботі письмово. У табелі обліку робочого часу дні відсутності позначаємо НЗ — неявки з нез’ясованих причин, заробітну плату не нараховуємо.

Після того, як працівниця надасть пояснення щодо відсутності, оформлюють коригуючий табель і, залежно від причини відсутності (наприклад, листок непрацездатності), — оплачують. Чи дає право цей період на щорічну основну відпустку, також можливо визначити після надання документів та пояснень.