Запитання
Відповідь
Так, обов’язково.
Комісія (уповноважений) підприємства, установи, організації із загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням (далі — Комісія), створюється (обирається) та діє на підприємстві, в установі, організації, що використовує найману працю (далі — підприємство), незалежно від форм власності й господарювання.
Порядок їх роботи визначено Положенням про комісію (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації, затвердженим постановою Правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 23.06.2008 № 25 (далі — Положення № 25).
Створювати Комісію чи обирати уповноваженого, залежить від кількості застрахованих працюючих осіб на підприємстві (п. 1.4 Положення № 25):
Понад 15 осіб | Комісія із соціального страхування |
15 і менше осіб | Уповноважений із соціального страхування |
Рішення Комісії (уповноваженого) оформляють протоколом у день прийняття (п. 4.3 Положення № 25).
Отже, рішення щодо призначення допомоги у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю оформляють протоколом, незалежно від кількості застрахованих працюючих осіб на підприємстві.