Чи обов’язковий обхідний лист при звільненні?

27 листопада 2017
10383
Середній бал: 5 із 5

Запитання

Чи є законодавча норма, яка встановлює обов’язковість обхідного листа при звільненні?

Відповідь

У законодавстві немає норми щодо обхідного листа.

Процедуру оформлення обхідного листа доцільно врегулювати у правилах внутрішнього трудового розпорядку (ПВТР), а форму документа — в Інструкції з діловодства.

Іноді в обхідному листі або в ПВТР зазначають, що з працівником буде проведено повний розрахунок та видано йому трудову книжку лише за умови надання до відділу кадрів обхідного листа зі всіма необхідними підписами. Натомість КЗпП зобов’язує роботодавця провести з працівником усі розрахунки та видати трудову книжку в день звільнення (ст. 47, 116 КЗпП; п. 4.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58; далі — Інструкція № 58) незалежно від того, чи «зібрав» усі підписи працівник в обхідному листі, чи ні.