Як оформити підпис при виконанні обов’язків директора?

14 грудня 2017
1633
Середній бал: 5 із 5

Запитання

Заступник генерального директора тимчасово заміщає генерального директора. Із зазначенням якої посади має підписувати розпорядчі документи заступник генерального директора під час замісництва?

Відповідь

Якщо заступник генерального директора підписує управлінські документи, підписання яких належить до компетенції генерального директора, то в реквізиті «Підпис» наводить не фактичну посаду (заступник генерального директора), а слова «Виконувач обов’язків» або скорочення «В. о.», які додає до назви посади керівника (ч. 2 п. 10 гл. 7 розд. ІІ Правил № 1000/5).

Як оформити підпис при виконанні обов’язків директора? Читайте також: Підписання документів: проблемні питання