Вилучення з табеля інформації про посадові оклади

11 січня 2018
1300
Середній бал: 5 із 5

Запитання

Чи можна вилучити з табеля обліку робочого часу графу щодо посадових окладів?

Відповідь

Типову форму Табеля обліку використання робочого часу (форма № П-5) (далі — Табель) затверджено наказом Держкомстату від 05.12.2008 № 489.

Табель використовують для нарахування зарплати та статистичних спостережень.

Вилучення з табеля інформації про посадові оклади Читайте також: Порядок ведення табеля обліку робочого часу

Порядок ведення табеля обліку робочого часу

Джерело: https://www.kadrovik01.com.ua/article/3933-poryadok-vedennya-tabelya-oblku-robochogo-chasu

Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.

В примітці 2 до форми № П-5 вказано: «Форма носить рекомендаційний характер і складається із мінімальної кількості показників, необхідних для заповнення форм державних статистичних спостережень. При необхідності форма може бути доповнена іншими показниками, необхідними для обліку на підприємстві».

Тобто форму № П-5 можна доповнити іншими показниками, які необхідні бухгалтеру при нарахуванні зарплати. Наприклад, доповнити колонками з кількістю робочих днів (годин), коли працівник перебував:

  • у відрядженні;
  • у дорозі (при роз’їзному (пересувному) характеру роботи).

Якщо на підприємстві не встановлюють табельні номери працівникам, працівники не працюють у нічний і вечірній час, надурочно, відповідні колонки в Табелі не заповнюють. Ці графи можна вилучити з форми Табеля.

Натомість в штатному розписі для кожної посади (роботи) встановлено розмір посадового окладу (місячної, тарифної ставки). Форма № П-5 містить таку колонку. Тому її необхідно заповнювати. Видаляти цю колонку з форми Табеля не можна.